torsdag 14 juli 2011

Livet går vidare

Det var ett tag sedan jag skrev i min blogg, skall försöka komma igång nu igen!

Min far dog av sin Alzhemer våren 2010! Det var ledsamt men samtidigt skönt att slippa se sin far lida. Han blev sämre och sämre, jag upplevde att han levde i tre olika dimensioner. När det var som bäst var han närvarande och kommunicerbar, tyvär var han då även medveten om sin situation och att han var besvärlig när han var dålig (framför allt för mor). I mellandimensionen gick det att kommunicera men han såg konstiga saker, vatten som läckte på golvet fast ingen av oss andra kunde se detta, han var misstänksam mot att någon försökte lura av honom pengar mm. I den djupaste "avgrundsdimensionen" gick det över huvud taget inte att kommunicera, han såg demoner, var elak, kunde slå omkring sig, försvinna ut på gatan etc.

Begravningen var fin och vacker och minnet av min far är mycket ljus. Jag kan tacka honom för mycket!

Livet går vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv kommentarer och tips relevanta till min blogg. Det du skriver kommer att granskas före publicering. Underteckna helst med ditt namn. Skriv gärna din e-postadress!